VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
pro nájem úložných boxů v síti YOUR BOX
1.1 Všeobecné obchodní podmínky.
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na všechny Smlouvy uzavřené na dálku prostřednictvím webové aplikace YourBox nebo jiným způsobem, jejichž předmětem je nájem nebo podnájem skladových prostor, jakož i na jakékoli s tím spojené závazkové vztahy, včetně registrace a zřízení Uživatelského účtu ve webové aplikaci YourBox. Tyto VOP jsou jednotné pro všechny regionální společnosti skupiny YOUR BOX (dále jen „Společnost“). Konkrétní identifikační údaje Společnosti se zobrazují v Objednávce (Stripe Checkout) a v potvrzení Objednávky zaslaném Zákazníkovi e-mailem.
1.2. Společnost.
Uživatelé a Zákazníci berou na vědomí, že Smlouvy se uzavírají výlučně mezi Společností a Zákazníkem. Správce platformy žádným způsobem neodpovídá za plnění povinností a závazků Společnosti.
1.3. Aplikace VOP.
Tyto VOP platí v plném rozsahu, pokud nebylo písemně dohodnuto jinak. V případě rozporu nebo rozdílností mezi úpravou vzájemných práv a povinností obsaženou v těchto VOP a v samostatné písemné dohodě mají před zněním VOP přednost odchylná ujednání obsažená v písemné dohodě, a to pouze v rozsahu odchylného ujednání.
1.4. Účinnost VOP.
Pro registraci, zřízení Uživatelského účtu se aplikují příslušná ustanovení VOP účinná v době registrace Uživatele, se kterými Uživatel vyslovil souhlas při registraci. Na uzavření a plnění jednotlivých Smluv se aplikují příslušná ustanovení VOP účinná v době uzavření konkrétní Smlouvy, se kterými Zákazník vyslovil souhlas při odeslání Objednávky.
1.5. Změny a doplnění VOP.
S ohledem na skutečnost, že z povahy věci vyplývá rozumná potřeba pozdější změny VOP, mohou být tyto VOP v přiměřeném rozsahu změněny. Zrušení, změny nebo doplnění těchto VOP (dále jen „úpravy“) jsou platné a účinné pouze v případě, že byly písemně vyhotoveny a zveřejněny ve webové aplikaci YourBox. Smluvní strany se dohodly, že v případě úpravy VOP se tyto oznámí stávajícímu Uživateli prostřednictvím jejich zobrazení ve webové aplikaci YourBox a stávající Uživatel je povinen se s takto upravenými VOP seznámit. V případě, že stávající Uživatel s upravenými VOP nesouhlasí, vyjádří tak písemně (postačuje zpráva doručená na e-mail: info@yourbox.cz) nejpozději do patnácti (15) kalendářních dnů ode dne oznámení úpravy VOP, přičemž v takovém případě bude do pěti (5) kalendářních dnů stávajícímu Uživateli oznámeno, zda se jeho výhrady v plném rozsahu akceptují a potvrdí se aplikace původního znění VOP nebo se s ním sjednají zvláštní ustanovení odchylující se od upraveného znění VOP; v případě, že se bude trvat na úpravách VOP, má kterákoli smluvní strana právo vypovědět Smlouvu a/nebo zrušit Uživatelský účet (podle toho, které části VOP se úprava týká), přičemž výpovědní doba činí 20 dní ode dne doručení výpovědi. Úpravy VOP se stanou účinnými po třiceti (30) kalendářních dnech po jejich oznámení stávajícímu Uživateli.
1.6. Jiné podmínky.
Jakékoliv všeobecné obchodní podmínky Uživatele, Zákazníka a/nebo třetích osob se nepoužijí.
1.7. Dostupnost VOP.
Tyto VOP jsou zveřejněny ve webové aplikaci YourBox a po zřízení Uživatelského účtu Zákazníka ve webové aplikaci YourBox, případně při uzavření Smlouvy, automaticky zasílané na e-mailovou adresu určenou Zákazníkem, čímž je umožněna jejich archivace a reprodukce Zákazníkem.
Níže uvedené pojmy mají význam definovaný následovně:
„webová aplikace YourBox“ znamená online aplikaci, přes kterou je možné si pronajmout Box pro účely skladování, a která je dostupná na www.yourbox.cz
„Box“ znamená samostatný nebytový prostor nebo přesně určenou nemovitost,
popřípadě její vymezenou část, který lze využívat jako skladový prostor a který lze pro
tento účel získat do dočasného užívání na základě uzavřené Smlouvy; jednotlivé Boxy
jsou ve webové aplikaci YourBox specifikovány samostatně, a to prostřednictvím jedinečného čísla Boxu a vymezením příslušné lokality, ve které se nacházejí.
„Důvěrné informace“ jsou neveřejné informace, které jsou zpřístupněny Uživateli
nebo Zákazníkovi, a které jsou v době zveřejnění identifikovány jako důvěrné nebo by
měly být důvodně považovány za důvěrné nebo chráněné s ohledem na povahu
informací a/nebo okolnosti související s jejich zpřístupněním.
„Fakturační období“ znamená délku předplaceného období Nájmu. Fakturační období má
délku 1 měsíc.
„Nájem“ znamená nájem nebo podnájem Boxu objednaného Zákazníkem, který vznikl
na základě uzavřené Smlouvy.
„Nájemné“ je cena hrazená jako nájemné za objednaný Box, jejíž výše, případně způsob jejího určení, je uvedena v Objednávce.
„Období Nájmu“ znamená dohodnuté časové období, ve kterém trvá Nájem Boxu;
pokud není uvedeno jinak, Nájem se sjednává nejdříve na dobu určitou (Zvolená doba nájmu) a následně po uplynutí této doby, není-li v čl. 11 a 12 VOP určeno jinak, se Nájem mění na dobu neurčitou.
„Objednávka“ znamená online formulář Stripe Checkout, prostřednictvím kterého Zákazník uzavírá Smlouvu.
„Podmínky skladování“ znamenají podmínky skladování, které jsou uvedeny v čl. 9
těchto VOP a v podmínkách skladování zveřejněných ve webové aplikaci YourBox.
„Poplatek Stripe“ znamená transakční poplatek, který si poskytovatel platební brány Stripe automaticky strhává z každé platby Nájemného provedené prostřednictvím Stripe Checkout; Poplatek Stripe je hrazen výlučně Společností a nemá vliv na výši Nájemného ani na další platby, k nimž je Zákazník podle Smlouvy povinen.
„Práva duševního vlastnictví“ znamenají všechna práva, tituly a nároky ke všem
formám duševního vlastnictví, včetně všech autorských práv, zaměstnaneckých děl,
práv na design, ochranných známek, obchodních jmen, doménových jmen, obchodního
tajemství, know-how a všech ostatních práv souvisejících s autorstvím a/nebo
vytvořením uměleckého, průmyslového nebo jiného duševního vlastnictví.
„Smlouva“ znamená smlouvu uzavřenou na dálku mezi Společností a Zákazníkem
prostřednictvím webové aplikace YourBox nebo jiným způsobem, jejímž předmětem je dočasné přenechání Zákazníkem objednaných Boxů do jeho užívání pro účely
skladování, a to způsobem a za podmínek uvedených v Objednávce a těchto VOP a
závazek Zákazníka za to platit Nájemné; za Smlouvu se považuje pouze smlouva, která
vznikla v souladu s čl. 3 těchto VOP a shrnuje všechna smluvní ujednání sjednaná mezi
smluvními stranami, včetně Objednávky a těchto VOP.
„Smluvní dokumentace“ znamená soubor dokumentů tvořících obsah smluvního ujednání mezi Společností a Zákazníkem, a to zejména (i) Objednávku, (ii) tyto VOP, (iii) Podmínky ochrany soukromí, (iv) Podmínky pojištění, pokud si je Zákazník zvolí, a (v) případné další písemné dohody, které si smluvní strany uzavřou.
„Společnost" znamená podnikatele pronajímajícího Box, jehož identifikační údaje jsou uvedeny v Objednávce (Stripe Checkout) a v potvrzení Objednávky.
„Správce platformy“ znamená společnost YouBox Holding s.r.o., IČ: 216 19 697, Pod Václavem 902/18, Dolní Chabry, 184 00 Praha 8.
„Uživatel“ znamená fyzickou osobu nebo právnickou osobu, která si vytvořila
Uživatelský účet ve webové aplikaci YourBox a při registraci uvedla správné, pravdivé a úplné údaje.
„Uživatelský účet“ znamená vlastní uživatelský účet Uživatele vytvořený ve webové aplikaci YourBox. V Uživatelském účtu může Uživatel zároveň spravovat podmínky Nájmu a přistupovat k údajům a informacím týkajícím se uzavřených Smluv, zejména k informacím o pronajatých Boxech, svém profilu, historii plateb Nájemného apod.
„Začátek Nájmu“ znamená den, ve kterém Nájem začíná; pokud není uvedeno jinak,
začátek Nájmu je stanoven na den uzavření Smlouvy.
„Zadržovací právo“ znamená smluvní zadržovací právo Společnosti k movitým věcem uloženým v Boxu ve smyslu čl. 8a těchto VOP, zajišťující veškeré splatné pohledávky Společnosti vůči Zákazníkovi.
„Zajišťovací sklad“ znamená zabezpečený prostor, ve kterém Společnost nebo jí pověřený smluvní dodavatel dočasně uschová věci zadržené podle čl. 8A až do jejich vydání, prodeje či likvidace.
„Zákazník“ znamená nájemce nebo podnájemce, který odeslal Objednávku a jehož
údaje jsou jako údaje Zákazníka uvedeny v odeslané Objednávce. V případě, že
Zákazník při uzavírání a plnění Smlouvy nekoná v rámci předmětu své obchodní činnosti
nebo jiné podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, považuje se za
„spotřebitele“.
„Zvolená doba nájmu“ je minimální doba určitá nájmu dle volby Zákazníka (1 měsíc, 6 měsíců nebo 12 měsíců), na kterou je uzavírána Smlouva.
Zákazník si na webové aplikaci YourBox zvolí konkrétní Box, příp. i doplňkové služby (pojištění apod.). Po potvrzení volby je přesměrován do rozhraní Stripe Checkout (dále jen „Objednávka“).
V Objednávce se Zákazníkovi vždy zobrazí:
i. identifikační údaje Společnosti (obchodní firma, sídlo, IČO a zápis v obchodním rejstříku);
ii. jednoznačná specifikace vybraného Boxu, Zvolené doby nájmu a případného pojištění;
iii. celková částka Nájemného a způsob její úhrady;
iv. informace o tom, že platba proběhne prostřednictvím společnosti Stripe a že po uhrazení částky bude Nájemné (po odečtení Poplatku Stripe) poukázáno přímo na účet Společnosti;
v. aktivní odkazy na tyto VOP, Podmínky ochrany soukromí a, je-li relevantní, Podmínky pojištění.
Před odesláním Objednávky Zákazník:
i. vyplní požadované identifikační a platební údaje,
ii. zaškrtne políčko „Souhlasím s obchodními podmínkami a zpracováním osobních údajů“, čímž potvrzuje, že se seznámil se zněním VOP a Podmínek ochrany soukromí a souhlasí s nimi,
iii. zaškrtne políčko „Souhlasím s opakovanou platbou“, čímž souhlasí s inkasem opakovaných plateb Nájemného prostřednictvím Stripe po dobu trvání Smlouvy.
Kliknutím na tlačítko „Zaplatit“ odešle Zákazník Objednávku a provede autorizaci platby. Okamžikem úspěšného zpracování platby ve Stripe (potvrzeného notifikací „Payment successful“) se Smlouva považuje za uzavřenou a vznikají konkrétní práva a povinnosti smluvních stran.
Bez zbytečného odkladu po uzavření Smlouvy obdrží Zákazník na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce potvrzení o přijetí Objednávky obsahující (i) rekapitulaci sjednaných podmínek, (ii) znění těchto VOP v textové podobě a (iii) daňový doklad/fakturu vystavenou Společností..
V případě potřeby může Zákazník uzavřít Smlouvu i bez použití webové aplikace YourBox. V takovém případě bude Zákazníkovi na jím určenou e-mailovou adresu zaslán formulář Objednávky, znění těchto VOP a znění Podmínek ochrany soukromí, přičemž Zákazník je následně v případě zájmu o Nájem oprávněn zaslat zpět vyplněný a jím podepsaný formulář Objednávky. K uzavření Smlouvy, a tedy ke vzniku konkrétních práv a povinností smluvních stran ve vztahu k příslušnému objednanému Boxu, dochází okamžikem přijetí Objednávky. Po přijetí Objednávky bude Zákazníkovi na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce zaslána informace o přijetí Objednávky.
Jakákoliv fyzická osoba nebo právnická osoba je oprávněna se dobrovolně registrovat ve webové aplikaci YourBox a vytvořit si vlastní Uživatelský účet (dobrovolná registrace). K povinné registraci a vytvoření Uživatelského účtu dochází vždy nejpozději při odeslání první Objednávky Zákazníka ve webové aplikaci YourBox, pokud Zákazník neměl ještě k okamžiku odeslání Objednávky zřízený Uživatelský účet (povinná registrace). Provozovatelem webové aplikace YourBox, jakož i Uživatelského účtu, je Společnost.
V případě, že má Uživatel zájem o dobrovolnou registraci a vytvoření Uživatelského účtu, Uživatel klikne na tlačítko „Registrovat“ a následně je přesměrován na podstránku s registračním formulářem, kde Uživatel vyplní požadované údaje. Před odesláním registračního formuláře Uživatel odklikne tlačítka „Souhlasím s podmínkami ochrany soukromí“, čímž potvrdí skutečnost, že se seznámil s informacemi o podmínkách zpracování jeho osobních údajů.
Na povinnou registraci se aplikuje odst. 3.1. VOP.
Uživatel je povinen při registraci poskytnout správné, pravdivé a úplné údaje.
Uživatel si při vyplňování registračního formuláře vytvoří heslo ke svému Uživatelskému účtu. Uživatel má následně právo heslo změnit, a to ve svém profilu v Uživatelském účtu. V případě zapomenutí hesla je Uživateli, po jeho žádosti, odeslán link pro znovunastavení hesla.
Řádně registrovaný Uživatel je oprávněn se kdykoli přihlásit do svého Uživatelského účtu. Uživatelský účet je Zákazník oprávněn využívat při uzavírání a plnění dalších Smluv (není-li Společností určeno jinak), jakož i pro účely změny údajů ve svém profilu.
Uživatel je oprávněn kdykoli požádat Společnost o zrušení Uživatelského účtu, a to zasláním žádosti na e-mail info@yourbox.cz.
Zákazník je oprávněn užívat Box výhradně pro účely skladování nepřetržitě po celou dobu Nájmu (24/7), a to způsobem a za podmínek uvedených v těchto VOP. Užívání Boxů v rámci více uzavřených Smluv se řídí samostatnými právy a povinnostmi smluvních stran, včetně možnosti ukončit Nájem ve vztahu ke kterékoli ze Smluv zvlášť.
Přístup do Boxu je chráněn elektronickým zabezpečovacím systémem nainstalovaným na zámku vstupních dveří nemovitosti, ve které se Box nachází, jakož i zámkem na vstupních dveřích samotného Boxu. Každý zámek má přiděleno jedinečné číslo a jedinečný přístupový kód k zámku. Vstup do Boxu je tedy umožněn po zadání přístupového kódu v případě obou výše uvedených zámků (nemovitosti i Boxu). Oba přístupové kódy jsou Zákazníkovi vygenerovány a doručeny do 24 hodin po uzavření Smlouvy, a to na e-mail Zákazníka uvedený v Objednávce. Po ukončení Nájmu dochází k automatické změně jedinečných přístupových kódů, v důsledku čehož se Zákazníkovi znemožní vstup do nemovitosti, ve které se Box nachází, jakož i k samotnému Boxu. Společnost je oprávněna kdykoli deaktivovat nebo změnit přístupové kódy k Boxu, jestliže (i) je Zákazník v prodlení s úhradou jakékoli platby déle než 14 dnů, nebo (ii) nastala skutečnost opravňující Společnost k uplatnění Zadržovacího práva podle čl. 8a. Společnost může výkon těchto úkonů pověřit odborně způsobilou třetí osobu, se kterou má uzavřenu smlouvu o vyklízení a likvidaci.
Zákazník je povinen chránit jedinečné přístupové kódy před jejich zpřístupněním třetím osobám a po uzavření Boxu vždy ověřit, zda došlo k řádnému uzamčení Boxu, jakož i samotné nemovitosti, ve které se Box nachází. V případě, že dojde ke ztrátě kteréhokoli z jedinečných přístupových kódů nebo k jeho zpřístupnění neoprávněné osobě, Zákazník je povinen do čtyřiadvaceti (24) hodin od této skutečnosti informovat Společnost a dále postupovat podle jejich pokynů.
S nájmem Boxu není spojeno poskytování žádných služeb.
Pokud je tak uvedeno ve webové aplikaci YourBox, předmětem Nájmu může být nájem pojištěných Boxů, a to v rámci příslušného pojištění, které bude dostupné ve webové aplikaci YourBox. V takovém případě se zveřejní podmínky pojištění ve webové aplikaci YourBox a zároveň se umožní Zákazníkovi při objednávání Boxu zvolit pojištění („Pojistit majetek“).
Zákazník je oprávněn užívat Box výlučně pro účely skladování - úschovy movitých věcí, a to v souladu s Podmínkami skladování dle čl. 9 těchto VOP a podmínek skladování zveřejněných ve webové aplikaci YourBox.
7.2 Podmínky skladování.
Zákazník je povinen se před odesláním Objednávky detailně seznámit s Podmínkami skladování, přičemž závaznou Objednávkou potvrzuje, že jim v plném rozsahu porozuměl. V případě, že je Zákazníkovi nejasná jakákoli část Podmínek skladování, je oprávněn se před odesláním Objednávky obrátit na Společnost se žádostí o vysvětlení.
Zákazník je povinen platit Nájemné za užívání Boxu. Výše Nájemného, resp. způsob jeho určení, jsou uvedeny v Objednávce. Pokud se sjednává i pojištění, součástí Nájemného je i cena pojištění majetku dle odst. 6.1. VOP. V případě trvání Smlouvy více než 18 měsíců má Společnost právo jednostranně navýšit výši Nájemného na úroveň aktuálně účtovaného Nájemného v dané lokalitě. O navýšení musí Společnost informovat Zákazníka e-mailem minimálně 3 měsíce dopředu.
Fakturační období začíná běžet ode dne uzavření Smlouvy a následně vždy po ukončení předchozího Fakturačního období.
Není-li dohodnuto jinak, vystaví Společnost daňový doklad (fakturu) na Nájemné v den uzavření Smlouvy; tento den je zároveň prvním dnem prvního Fakturačního období.
Faktura je Zákazníkovi po uhrazení částky zpřístupněna ve Stripe Checkout a současně zaslána na jeho e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce.
U trvajících Smluv vystavuje Společnost nové daňové doklady vždy první den následujícího Fakturačního období; doklad je opět doručen e-mailem a uložen v Uživatelském účtu.
Splatnost faktury nastává okamžitě provedením platební transakce ve Stripe; Zákazník tedy hradí Nájemné vždy předem.
Veškeré platby dle Smlouvy se provádějí výhradně prostřednictvím platební brány Stripe Checkout.
Po autorizaci platby odešle Stripe uhrazenou částku, sníženou o Poplatek Stripe, přímo na bankovní účet Společnosti; tím je dluh Zákazníka vůči Společnosti splněn. Společnost zmocňuje Správce platformy jako svého inkasního agenta; plněním vůči Správci platformy prostřednictvím Stripe se Zákazník platně zprostí svého dluhu (§ 1939 občanského zákoníku).
Zákazník výslovně souhlasí, že po první úhradě může být Nájemné inkasováno formou automatických opakovaných plateb (recurring payments) z jeho platební karty po celou dobu trvání Smlouvy.
Stripe zpracovává údaje o platebních kartách v souladu s bezpečnostním standardem PCI-DSS Level 1; Společnost ani Správce platformy nemají přístup k úplným údajům o platební kartě Zákazníka.
Není-li výslovně umožněno Správcem platformy, nelze Nájemné hradit jiným způsobem, než je uvedeno v tomto článku.
Zákazník není oprávněn zadržet (pozastavit) platbu Nájemného z důvodu reklamace či nároku na náhradu škody; tím nejsou dotčena jeho zákonná ani smluvní práva podle těchto VOP.
Zákazník není oprávněn zadržet (pozastavit) platbu na uspokojení jakékoli pohledávky Společnosti z důvodu probíhající reklamace nebo nároků na náhradu škody. Tím není dotčeno právo Společnosti uplatnit Zadržovací právo a postup podle čl. 8a.
Zákazník má právo na přiměřenou slevu z Nájemného tehdy, pokud Box nemohl užívat pro účely skladování z důvodů, že Společnost neplní své povinnosti ze Smlouvy. Právo na slevu z Nájemného je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů ode dne vzniku nemožnosti užívání Boxu pro účely skladování. Ustanovení o vyšší moci tím nejsou dotčena.
8a. Prodlení Zákazníka a zadržovací právo
8a.1 Vznikne-li Zákazníkovi ke Společnosti splatný dluh a Zákazník tento dluh neuspokojí ani ve lhůtě 14 dnů od odeslání upomínky na e-mailovou adresu uvedenou v Objednávce, přičemž upomínka se považuje za doručenou okamžikem odeslání, nabývá Společnost vůči všem movitým věcem uloženým v Boxu smluvní Zadržovací právo ve smyslu § 1395 a násl. občanského zákoníku. Zadržovací právo zajišťuje veškeré splatné dluhy Zákazníka, včetně Nájemného, úroků z prodlení, smluvních pokut a nákladů uvedených v tomto článku.
8a.2 Deaktivace přístupových kódů, otevření Boxu a přemístění věcí.
Po nabytí Zadržovacího práva je Společnost oprávněna deaktivovat přístupové kódy a zabránit Zákazníkovi ve vstupu do Boxu. Nejdříve po uplynutí 30 dnů od splatnosti dluhu může Společnost Box protokolárně otevřít, foto-dokumentovat jeho obsah a věci přemístit do Zajišťovacího skladu. Společnost může k otevření, sepsání a přemístění věcí využít služeb svého smluvního specializovaného dodavatele; tato osoba jedná na účet Společnosti a je povinna dodržet postup podle těchto VOP.
8a.3 Výzva před prodejem.
Bez odkladu po přemístění věcí vyzve Společnost Zákazníka (i) e-mailem odeslaným na adresu uvedenou v Objednávce a (ii) datovou zprávou nebo doporučeným dopisem „Do vlastních rukou - výzva k vyzvednutí“ na poštovní adresu, kterou Zákazník zadal při Objednávce; upomínka se považuje za doručenou dnem odeslání e-mailu; u dopisu a datové schránky nejpozději uplynutím 10 dní ode dne, kdy byla zásilka uložena provozovatelem poštovních služeb, i když si ji Zákazník nevyzvedne. Ve výzvě Společnost stanoví lhůtu 15 dnů k úhradě dluhu a vyzvednutí věcí a upozorní Zákazníka na možnost prodeje či likvidace podle odst. 8a.4.
8a.4 Prodej nebo likvidace zadržených věcí.
Neuspokojí-li Zákazník dluh ani ve lhůtě podle odst. 8a.3, je Společnost oprávněna zadržené věci dle své volby (i) prodat obvyklým způsobem v obchodním styku, nebo (ii) nejsou-li hospodářsky zpeněžitelné, ekologicky je zlikvidovat na náklady Zákazníka a při tom se může opřít o služby smluvního dodavatele vyklízení a likvidace, a to bez dalšího soudního řízení.
8a.5 Zúčtování výtěžku a nákladů.
Výtěžek z prodeje započte Společnost proti dluhu Zákazníka a proti nákladům na otevření Boxu, přemístění, skladování, služby smluvního vyklízecího dodavatele, prodej či likvidaci. Přebytek odešle Zákazníkovi na účet uvedený v Objednávce; není-li znám, uschová jej na zvláštním účtu po dobu jednoho (1) roku.
8a.6 Skladné a smluvní pokuta.
Po přemístění věcí do Zajišťovacího skladu je Zákazník povinen platit skladné ve výši 150 Kč za každý započatý den úschovy až do dne vyzvednutí nebo prodeje věcí. Tím nejsou dotčena práva Společnosti na úroky z prodlení a další smluvní sankce.
8a.7 Na zaniklé Zadržovací právo se použije § 1405 občanského zákoníku.
9 Podmínky skladování
V případě, že se Zákazník dostane do prodlení s úhradou peněžní pohledávky, zavazuje se Zákazník uhradit Společnosti smluvní pokutu ve výši 0,05% z dlužné částky, a to za každý i započatý den prodlení až do její úplné úhrady. Nárok na náhradu škody není úhradou smluvní pokuty či jiné sankce dotčen.
V případě, že Zákazník řádně a včas nesplní povinnost dle odst. 9.21. těchto VOP ve spojení s odst. 12.9. VOP, má Společnost vůči Zákazníkovi právo na zaplacení smluvní pokuty ve výši 500,- Kč, a to za každý i započatý den prodlení se splněním této povinnosti. Nárok na náhradu škody tím není dotčen.
V případě, že Zákazník poruší povinnost dle bodu 9.1. těchto VOP, je Zákazník povinen zaplatit smluvní pokutu ve výši 1.500,- Kč za každé jednotlivé porušení této povinnosti. Právo na náhradu škody tím není dotčeno.
Smluvní strany souhlasně prohlašují, že výše smluvních pokut sjednaná smluvními stranami byla stanovena vzájemnou dohodou smluvních stran s přihlédnutím k významu zajišťovaných povinností a v souladu s dobrými mravy a zásadami poctivého obchodního styku.
Smlouva nabývá platnosti a účinnosti dnem jejího uzavření smluvními stranami ve smyslu čl. 3 těchto VOP.
Nájem začíná běžet v den uzavření Smlouvy. V případě Zákazníka, který je spotřebitelem, je tomu tak na základě jeho výslovné žádosti.
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Nájem se sjednává nejdříve na dobu určitou v délce Zvolené doby nájmu, a to v rozsahu 1 měsíc, 6 měsíců nebo 12 měsíců, přičemž Zákazník je oprávněn minimálně sedm (7) kalendářních dnů před uplynutím Zvolené doby nájmu písemně informovat Společnost o zájmu ukončit Nájem uplynutím Zvolené doby nájmu, v opačném případě se doba Nájmu automaticky mění na Nájem na dobu neurčitou. Podle vybrané délky Zvolené doby nájmu je Zákazníkovi poskytnuta sleva z Nájemného uvedená v Objednávce; v případě, že dojde k ukončení Nájmu před uplynutím příslušné Zvolené doby nájmu (dále jen „předčasné ukončení“), Zákazník ztrácí nárok na slevu a Zákazníkovi je možné účtovat běžné Nájemné bez slevy, a to za celé období, ve kterém došlo k zániku Nájmu Boxu. Zákazníkovi vzniká právo na vrácení finančních prostředků za tu část období, o které se období Zvolené doby nájmu zkrátilo v důsledku předčasného ukončení Nájmu, a to s přihlédnutím k případnému zániku slevy dle předchozí věty.
K ukončení Nájmu dochází zánikem Smlouvy dle tohoto článku VOP.
Smlouva zaniká:
VOP, pokud Zákazník minimálně sedm (7) kalendářních dnů před uplynutím doby trvání
jednoměsíčního Nájmu písemně informoval Společnost o zájmu ukončit Nájem, přičemž v takovém případě dochází k ukončení Nájmu v poslední den doby určité trvání Nájmu (v případě, že Zákazník informoval Společnost o ukončení Nájmu šest (6) a méně kalendářních dnů před uplynutím doby Nájmu, Nájem se ke dni uplynutí doby určité mění na dobu neurčitou a Zákazník je oprávněn po tomto dni vypovědět Smlouvu, jak je uvedeno níže, případně ukončit Smlouvu dohodou podle odst. 12.8. VOP);
12.2.2. výpovědí kterékoliv smluvní strany v případě Nájmu na dobu neurčitou;
12.2.3. odstoupením Zákazníka od Smlouvy bez udání důvodu podle § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů (vs. z. 634/1992 Sb.);
12.2.4. odstoupením od Smlouvy nebo výpovědí Smlouvy bez výpovědní doby ze strany
kterékoliv smluvní strany z důvodů uvedených ve Smlouvě nebo příslušných obecně závazných právních předpisech;
12.2.5. dohodou smluvních stran;
12.2.6. zánikem Boxu;
12.2.7. jiným způsobem stanoveným v těchto VOP a v obecně závazných právních předpisech.
12.3 Spotřebitelské odstoupení od Smlouvy.
Zákazník, který je spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne uzavření Smlouvy. Toto právo může využít pouze Zákazník – spotřebitel (!). Společnost tímto poučuje Zákazníka, že Nájem začíná běžet ihned po uzavření Smlouvy, tj. ještě před uplynutím výše uvedené čtrnácti (14) denní lhůty pro odstoupení od Smlouvy, s čímž Zákazník výslovně a bez výhrad souhlasí. Zákazník může uplatnit právo na odstoupení od Smlouvy bez udání důvodů v písemné podobě na adresu Společnosti nebo na jiném trvalém nosiči (např. e-mailem). Lhůta k odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu je zachována, pokud Zákazník zašle oznámení o odstoupení od Smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od Smlouvy. Odstoupení od Smlouvy bez udání důvodu musí obsahovat informace požadované ve formuláři odstoupení od Smlouvy, zejména identifikaci Zákazníka. Společnost ve lhůtě čtrnácti (14) kalendářních dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy vrátí Zákazníkovi všechny jím přijaté platby po odečtení poměrné části Nájemného za dobu trvání Smlouvy, tj. do dne doručení oznámení o odstoupení od Smlouvy. Společnost vrátí platbu stejným způsobem, který Zákazník použil při své platbě, případně jiným vhodným způsobem (např. bankovním převodem).
Jednostrannou písemnou výpovědí může být Smlouva na dobu neurčitou ukončena ze strany kterékoliv ze smluvních stran, a to i bez uvedení důvodu, přičemž Smlouva zanikne uplynutím výpovědní doby, která činí 1 měsíc a začíná plynout prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po doručení výpovědi.
Společnost je oprávněn od Smlouvy odstoupit zejména v případě:
12.5.1. je-li Zákazník v prodlení s placením Nájemného o více než čtrnáct (14) kalendářních dnů;
12.5.2. poruší-li Zákazník kteroukoliv svou povinnost podle těchto VOP a k nápravě nedojde ani v dodatečné lhůtě poskytnuté Zákazníkovi ze strany Společnosti. V případě podstatného porušení povinnosti stanoveném těmito VOP, je Společnost oprávněna okamžitě odstoupit od Smlouvy bez nutnosti poskytnutí dodatečné lhůty k nápravě; za podstatné porušení povinnosti se pro tento účel považuje zejména porušení povinností podle odstavců 5.3., 7.1., 9.1., 9.4., 9.7., 9.9. a 9.17. těchto VOP;
12.5.3. v případě, že se prokáže, že kterékoliv prohlášení nebo informace poskytnuté Zákazníkem, které mají vliv na plnění Smlouvy, jsou nepravdivé nebo neúplné;
12.5.4. v jiném případě uvedeném v těchto VOP.
12.6 Odstoupení Zákazníka od Smlouvy.
Zákazník je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě:
12.6.1. nezajistí-li Společnost zpřístupnění Boxu Zákazníkovi včas, a to ani v dodatečné lhůtě dohodnuté se Zákazníkem;
12.6.2. jestliže Zákazník nemohl Box užívat pro účely skladování proto, že Společnost neplní
své povinnosti ze Smlouvy, a to déle než deset (10) kalendářních dnů;
12.6.3. v jiném případě uvedeném v těchto VOP.
12.7 Účinky odstoupení.
V případě odstoupení od Smlouvy kteroukoliv smluvní stranou doručením tohoto odstoupení druhé smluvní straně se Smlouva v celém rozsahu ruší.
12.8 Dohoda o ukončení.
V případě zájmu Zákazníka ukončit Nájem na dobu neurčitou k jím určenému dni, je Zákazník oprávněn ve svém Uživatelském účtu požádat o ukončení Nájmu konkrétního Boxu v části „Informace o objednávce“, a to kliknutím na políčko „UKONČIT PRONÁJEM“.
V takovém případě je Zákazník oprávněn zvolit datum, ke kterému žádá Smlouvu ukončit, a
to z termínů (dnů), které jsou nabídnuty (pozn. nikdy ne dřívější, než o sedm (7) kalendářních
dnů). V případě uzavření Smlouvy mimo webovou aplikaci YourBox, jsou smluvní strany rovněž oprávněny se dohodnout na ukončení Smlouvy k určitému dni. Ukončení Nájmu k Zákazníkem vybranému termínu je navázáno na splnění podmínky, kterou je splnění povinnosti vyklizení a uvolnění Boxu tak, jak je uvedeno v odst. 12.9. těchto VOP; tuto povinnost je Zákazník povinen splnit nejpozději ke dni ukončení Nájmu, v opačném případě Nájem nezaniká a nadále trvá; ani dodatečné splnění této povinnosti nemá za následek zánik Nájmu a má-li Zákazník zájem ukončit Nájem, tak je povinen nově požádat o ukončení Nájmu způsobem a za podmínek podle tohoto odstavce Smlouvy.
12.9 Povinnosti v souvislosti s ukončením Nájmu.
Zákazník je povinen v případě ukončení Nájmu prostory Boxu vyklidit, vyčistit, uvést do stavu, v jakém byl Box převzat Zákazníkem a předat Box tak, aby byl Box způsobilý k okamžitému pronajmutí třetí osobě, a to v případě ukončení Smlouvy uplynutím doby trvání Nájmu, dohodou nebo výpovědí s výpovědní dobou nejpozději do posledního dne trvání Smlouvy a v případě zániku Smlouvy odstoupením nebo jiným způsobem nejpozději do jednoho (1) kalendářního dne po ukončení Smlouvy, pokud se Zákazník se Společností nedohodl jinak.
Splnění této povinnosti je Zákazník povinen Společnosti prokazatelně potvrdit způsobem určeným Společností, v opačném případě ke splnění povinnosti nedošlo. V případě porušení této povinnosti, je Společnost oprávněna sama nebo prostřednictvím třetí osoby otevřít Box, vstoupit do Boxu, nechat prostory Boxu na náklady Zákazníka vyklidit, vyčistit a uvést do stavu, v jakém je Zákazník převzal. Tyto náklady se Zákazník zavazuje Společnosti uhradit do tří (3) kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k jejich zaplacení. Smluvní strany se dohodly, že v případě vyklizení Boxu Společností nebo prostřednictvím třetí osoby budou věci nacházející se v Boxu uskladněny na náklady Zákazníka, který je povinen si je vyzvednout nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů od ukončení Smlouvy, jinak po marném uplynutí této lhůty se budou tyto věci považovat za odpad, který je Společnost oprávněna zničit/nechat vyhodit/prodat nebo s nimi naložit jiným způsobem.
12.10 Zbývající Boxy v Nájmu.
Ukončením Smlouvy zůstávají jiné Smlouvy uzavřené se Zákazníkem nedotčeny, nedošlo-li výslovně i k jejich ukončení. V takovém případě, zůstávají práva a povinnosti smluvních stran podle zbývajících Smluv zachovány, včetně povinnosti Zákazníka platit Nájemné.
12.11 Ztráta slevy z Nájemného.
V případě, že dojde k ukončení Nájmu Boxu před uplynutím zvýhodněné (zlevněné) Zvolené doby nájmu, Zákazník ztrácí nárok na slevu, která se ke zvýhodněné Zvolené době nájmu váže a je povinen zaplatit nezlevněnou výši Nájemného za období, které spadá do dotčeného období, ve kterém došlo k předčasnému ukončení Nájmu. Společnost v tomto případě postupuje podle odst. 8.2. těchto VOP.
12.12 Přetrvávající ustanovení po zániku Smlouvy.
Všechna ustanovení, jejichž povaha to připouští, zůstanou zachována i po zániku Smlouvy.
Tento reklamační řád upravuje způsob, podmínky a postup při řešení reklamací.
Zákazník má právo na uplatnění odpovědnosti Společnosti za vadu Nájmu, a to v případě, že Box nemohl užívat pro účely skladování proto, že Společnost neplní své povinnosti ze Smlouvy. Práva z odpovědnosti je Zákazník povinen uplatnit bez zbytečného odkladu, a to nejpozději do pěti (5) kalendářních dnů od jejich vzniku. Práva z odpovědnosti za vadu Nájmu, a tedy reklamace, je třeba uplatnit u Společnosti na jeho kontaktních údajích ve smyslu těchto VOP. Společnost neposkytuje žádnou záruku za jakost.
Reklamační řízení začíná dnem doručení oznámení Zákazníka o uplatnění reklamace Společnosti, ve kterém Zákazník pravdivě uvede informace o vadách, zejména přesně popíše důvody, pro které nemůže užívat Box pro účely skladování a specifikuje povinnost, kterou Společnost v této souvislosti porušila. V případě existence vady Nájmu, má Zákazník právo:
13.3.1. na přiměřenou slevu z Nájemného za období, během kterého vada trvá nebo
13.3.2. na výměnu Boxu za Box s podobnými parametry ve stejné nebo blízké lokalitě, pokud Společnost danou možnost předem potvrdí jako realizovatelnou nebo
13.3.3. odstoupit od Smlouvy nebo
13.3.4. se se Společností dohodnout na jiném způsobu vyřízení reklamace.
13.4 Určení způsobu vyřízení reklamace.
Společnost je povinna určit způsob vyřízení reklamace ihned nebo ve složitých případech nejpozději do tří (3) pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace, v odůvodněných případech, zejména vyžaduje-li se složité technické zhodnocení stavu, nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Zákazník je oprávněn k volbě způsobu vyřízení reklamace dle podmínek uvedených v odst. 13.3.1. až 13.3.4. VOP pouze v případě, je-li spotřebitelem, přičemž neučiní-li tak při uplatnění reklamace, je volbu způsobu vyřízení reklamace oprávněna určit Společnost dle svého uvážení. Po určení způsobu vyřízení reklamace se reklamace vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později; vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než třicet (30) dnů ode dne uplatnění reklamace. Vyřízením reklamace se rozumí ukončení reklamačního řízení vyplacením přiměřené slevy z Nájemného, výměnou Boxu, odstoupením od Smlouvy, uzavřením dohody o jiném způsobu vyřízení reklamace nebo její odůvodněné zamítnutí. Společnost o vyřízení reklamace vydá písemný doklad nejpozději do třiceti (30) kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, a to zasláním na e-mailovou adresu Zákazníka.
13.5 Potvrzení o uplatnění a vyřízení reklamace.
Je-li reklamace uplatněna e-mailem, Společnost doručí potvrzení o uplatnění reklamace Zákazníkovi ihned, není-li možné potvrzení doručit ihned, musí se doručit bez zbytečného odkladu, nejpozději však spolu s dokladem o vyřízení reklamace; potvrzení o uplatnění reklamace se nemusí doručovat, má-li Zákazník možnost prokázat uplatnění reklamace jiným způsobem. O výsledku vyřízení reklamace bude Společnost informovat Zákazníka bezprostředně po ukončení reklamačního řízení telefonicky nebo emailem a zároveň mu bude prostřednictvím e-mailu doručen doklad o vyřízení reklamace.
Návrh může Zákazník podat způsobem určeným podle § 20n a násl. zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů. Zákazník, který je spotřebitelem, může v případech, kdy došlo k uzavření smlouvy on-line podat stížnost také prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line, která je dostupná online na této adrese: https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumer-rights-andcomplaints/resolve-your-consumer-complaint_cs. Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel – fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci předmětu své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání nebo zaměstnání. Alternativní řešení sporů se týká pouze sporu mezi spotřebitelem a Společností vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo souvisejícího se spotřebitelskou smlouvou. Alternativní řešení sporů prostřednictvím platformy pro řešení sporů on-line se týká pouze smluv uzavřených na dálku. Kromě alternativního řešení sporů má Zákazník - spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný obecný soud.
14.1 S VÝJIMKOU VÝSLOVNĚ UVEDENOU V OBJEDNÁVCE A TĚCHTO VOP, SPOLEČNOST NEPOSKYTUJE ŽÁDNÉ JINÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY VE VZTAHU K NÁJMU, SMLOUVĚ, UŽÍVÁNÍ APLIKACE YOURBOX NEBO JINÝM PODMÍNKÁM UVEDENÝM V APLIKACI YOURBOX NEBO V SOUVISLOSTI S APLIKACÍ YOURBOX A TÍMTO VYLUČUJÍ JAKÉKOLIV JINÉ ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY UŽIVATELE, ZÁKAZNÍKA ČI TŘETÍCH OSOB, KTERÉ JSOU AŤ UŽ VÝSLOVNÉ, PŘEDPOKLADANÉ NEBO ZÁKONNÉ, ZEJMÉNA NE VŠAK VÝLUČNĚ ZÁRUKY, PRÁVA A /NEBO NÁROKY TÝKAJÍCÍ SE TITULU UŽÍVÁNÍ, NEPORUŠOVÁNÍ PRÁV A NEPLNĚNÍ POVINNOSTÍ. POKUD JSOU ZÁRUKY, PRÁVA A/NEBO NÁROKY PODLE ZÁKONA KOGENTNÍ, BUDOU PROVEDENY V SOULADU S TAKOVÝM ZÁKONEM, POSTUPY A OMEZENÍMI VÝSLOVNĚ UVEDENÝMI TAKOVÝM ZÁKONEM.
OMEZENÍ A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI SPOLEČNOSTI JSOU NEZÁVISLÉ OD JAKÝCHKOLIV DOHOD A POUŽIJÍ SE V NEJŠIRŠÍM ROZSAHU POVOLENÉM PLATNÝMI A ÚČINNÝMI PRÁVNÍMI PŘEDPISY. OMEZENÍ A VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI SPOLEČNOSTI, KTERÁ NEJSOU V SOULADU SE ZÁKONEM, SE BUDOU POSUZOVAT TAK, ŽE ZÁRUKY A ODPOVĚDNOSTI BUDOU POSKYTNUTY V MINIMÁLNÍM ROZSAHU POVOLENÉM ZÁKONEM.
Správce platformy neodpovídá za vady plnění Společnosti ani za škodu způsobenou Společností.
14.2 Limitace náhrady škody.
Maximální odpovědnost Společnosti za škodu ve smyslu Smlouvy, bez ohledu na právní základ odpovědnosti za škodu, ať už smluvní nebo zákonný (včetně, avšak bez omezení, z nedbalosti nebo objektivní odpovědnosti) společně nepřesáhne celkovou výši Nájemného zaplaceného Zákazníkem během prvních dvanácti (12) měsíců od uzavření Smlouvy. Tento odstavec VOP se aplikuje pouze na Smlouvy uzavřené se Zákazníkem, který není spotřebitelem.
15.1 Mlčenlivost.
Zákazník nebo Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost o Důvěrných informacích Společnosti a neprozradit nebo nepoužít takové Důvěrné informace.
16.1 Postoupení.
Zákazník nepostoupí a ani nijak nepřevede Smlouvu nebo práva a povinnosti vyplývající z těchto VOP, či z jiného smluvního vztahu žádné třetí straně bez předchozího písemného souhlasu Společnosti. Společnost je oprávněna postoupit svou Smlouvu na jinou právnickou osobu v rámci skupiny YourBox; Zákazník bude o postoupení informován e-mailem.
16.2 Autorský obsah.
Obrazové, zvukové, obrazovo-zvukové záznamy, text, počítačové programy a jiný obsah zveřejněný a zpřístupněný Společností ve webové aplikaci YourBox a/nebo v souvislosti s ní je chráněn Právy duševního vlastnictví. Zákazník, Uživatelé ani jakékoli jiné třetí osoby nejsou oprávněny používat výše uvedený obsah webové aplikace YourBox nebo jakoukoli jeho část k jiným účelům, než jsou stanoveny v těchto VOP, přičemž jakékoli jiné použití, zejména kopírování, zveřejňování a poskytnutí třetí osobě, je zakázáno.
16.3 Vyšší moc.
Společnost neodpovídá za porušení svých povinností a závazků způsobených vyšší mocí (vis maior). Vyšší mocí se rozumí okolnost, která nastala nezávisle na vůli Společnosti, je nepředvídatelná, nepřekonatelná a neodvratitelná, zejména povodeň, požár, zemětřesení či jiná přírodní událost nebo katastrofa, mimořádná situace, nepokoje, povstání, stávka, invaze, válka, válečný, výjimečný nebo nouzový stav, terorismus, epidemie/pandemie nebo propuknutí nakažlivé choroby (např. onemocnění COVID-19 způsobeným koronavirem SARS-CoV-2), změna legislativy včetně přijetí nové legislativy, či obecně závazná opatření vydaná orgány veřejné moci, embarga, vývozních nebo dovozních omezení či jiných zákazů a příkazů.
16.4 Oznámení.
Veškerá komunikace týkající se smluvních vztahů bude prováděna písemně, formou elektronické komunikace, a to prostřednictvím Uživatelského účtu a/nebo e-mailové či telefonické komunikace s využitím kontaktních údajů uvedených ve webové aplikaci YourBox, pokud Společností není určeno jinak nebo z kogentních zákonných ustanovení nevyplývá jinak.
V případě změny kontaktních údajů je příslušná strana povinna písemně a bez zbytečného
odkladu oznámit tuto změnu druhé straně.
16.5 Rozhodné právo.
Vzájemné vztahy stran se řídí právním řádem České republiky, přičemž strany tímto vylučují aplikaci jakýchkoliv kolizních norem, které by určovaly jako rozhodné právo jiné právo, než je právo České republiky.
16.6 Pravomoc soudů.
Strany se zavazují, že jakékoliv spory budou přednostně řešit vzájemnou dohodou. V případě, že jakýkoliv pokus o smír bude neúspěšný, obrátí se strana, která se bude cítit poškozena ve svých právech na příslušný soud. Veškeré spory, které vzniknou mezi stranami, vyřeší s konečnou platností příslušný soud České republiky dle sídla Společnosti.
16.7 Oddělitelnost.
V případě, že se kterékoliv ustanovení Objednávky nebo VOP stane neplatným a/nebo neúčinným, nebude mít tato neplatnost a/nebo neúčinnost žádný vliv na platnost a/nebo účinnost ostatních ustanovení, pokud platné právní předpisy nestanoví jinak. Strany se dohodly, že neplatná a/nebo neúčinná ustanovení nahradí ustanovením novým, které svým významem a povahou nejvíce odpovídá původnímu ustanovení.
OPAKOVANÉ PLATBY
Nájemné se hradí prostřednictvím Stripe Checkout na účet Společnosti. Zákazník je při úhradě přesměrován na službu Stripe Checkout, v jejímž rámci realizuje úhradu Nájemného.
Veškeré platby dle Smlouvy se provádějí výhradně prostřednictvím platební brány Stripe Checkout.
Po autorizaci platby odešle Stripe uhrazenou částku, sníženou o Poplatek Stripe, přímo na bankovní účet Společnosti; tím je dluh Zákazníka vůči Společnosti splněn.
Zákazník výslovně souhlasí, že po první úhradě může být Nájemné inkasováno formou automatických opakovaných plateb (recurring payments) z jeho platební karty po celou dobu trvání Smlouvy.
Stripe zpracovává údaje o platebních kartách v souladu s bezpečnostním standardem PCI-DSS Level 1; Společnost ani Správce platformy nemají přístup k úplným údajům o platební kartě Zákazníka.
Není-li výslovně umožněno Správcem platformy, nelze Nájemné hradit jiným způsobem, než je uvedeno v tomto článku.
Zákazník není oprávněn zadržet (pozastavit) platbu Nájemného z důvodu reklamace či nároku na náhradu škody; tím nejsou dotčena jeho zákonná ani smluvní práva podle těchto VOP.
PARAMETRY OPAKOVANÝCH PLATEB
| Důvod založení opakovaných plateb | Úhrada Nájemného za Box ve smyslu Smlouvy (Stripe Checkout - recurring payment) |
| Maximální částka opakované platby | 6.000 Kč |
| Částka opakované platby (fixní/variabilní) | Fixní (dle výše Nájemného ve smlouvě) |
| Období, po kterém dojde ke stržení opakované platby (frekvence) | Měsíčně |
| Datum strhávání opakované platby | První den Fakturačního období, za které se Nájem platí |
| Strhávání opakovaných plateb (fixní/variabilní) | Fixní |
| Forma komunikace pro změnu nastavení opakované platby | E-mailem na: info@yourbox.cz |
| Jak opakovanou platbu zrušit | Žádostí zaslanou na e-mail info@yourbox.cz nebo pomocí odkazu Stripe pro zrušení předplatného |